Edelweiss Lessons
ПН-ПТ: 11.00 - 20:00

Як написати формальний і неформальний лист англійською

(12.10.2021)

Як думаєте, чи потрібні листи в 21 столітті?

Зараз можна написати звичайне повідомлення через якийсь месенджер, правда? Насправді, зараз багато компаній спілкуються через email, також ті, хто проходить ЗНО теж вчаться писати красиві листи.

Але потрібно звернути увагу на те, що Ви не можете написати лист однакового формату своєму другові і роботодавцю. Вони повинні відрізнятися. Чим? Лексикою.

  • Якщо це компанія, робота, колеги, потрібно писати діловий, офіційний лист (formal letter)
  • Якщо ж це Ваш друг або знайомий - неофіційне (informal letter)

Як ми можемо написати неформальний лист

Що можна писати в неформальному листі:

  • Ідіоматичні вираження, стійкі конструкція, які не звучать формально, Ви можете використовувати в informal letter

Наприклад, look like a million dollars-виглядати на всі 100%

  • Те ж саме стосується фразових дієслів (phrasal verbs).

- Наприклад, give up- здаватися; break down - зламатися.

  • У неформальному листі Вам ніхто не забороняє використовувати скорочення

- Такі як, Can not, do not / does not, did not, will not.

  • Абревіатури або пропозиції в наказовому способі (Imperative) - це все допустимо в неформальному листі.
  • Слова: very, really, a lot, of course - також без проблем можна використовувати.

  • Звертатися можна на ім'я:

Dear Sasha,

  • Ввічливо запитуємо як справи:

How are you doing? What’s up?

How is you life?

  • Потім говорите з якою метою Ви пишете:

I’m writing to let you know that everything is all right now…

I’m writing you to thank you..

I’m writing you to tell my story…

  • Потім починається сама суть Вашої розповіді. Не забудьте використовувати слова: по-перше, по-друге, по-третє:

 ⁃ Firstly….

 ⁃ Secondly…

 ⁃ Thirdly…

 ⁃ Finally….

  • Щоб коректно закінчити лист можна сказати:

That is all for now.

I’ll write you later.

I’m looking forward to your response.

Best regards,

Your friend Sasha!


Як писати формальний лист (formal letter)

Практично всі, що ми перерахували вище (про неформальні листи) не можна використовувати в діловому.

Ніяких:

  • ідіом - все говоримо в прямому сенсі;
  • фразові дієслова;
  • наказового способу (Imperative) - краще використовувати модальні, наприклад, замість: «Write this letter today" можна сказати: «You may write this letter today"
  • використовуйте слова: Furthermore, nevertheless, moreover .;

Давайте подивимося на прикладі:

  • Як почати:

 

- Якщо Ви знаєте, хто прочитає Ваш лист, можна звертатися по імені / прізвища використовуючи Dear 

Dear (Lillian)

- Якщо Ви не знаєте, кому лист присвячується, почніть так:

To whom it may concern "or" Dear Sir / Madam ",

  • Далі потрібно подякувати за виділений час або ж за конкретну послугу

«Thank you for contacting International  Company»

«Thank you for your prompt reply»

 «Thanks for getting back to me»

  • Потім коротко викладіть суть чому Ви пишете:

“I am writing to enquire about …”

“I am writing in reference to …”.

“I am writing to provide the information you have requested…”

  • Після цього, подякуйте ще раз і закінчуйте лист:

«Thank you for your patience and cooperation»

«Thank you for your consideration»

«If you have any questions or concerns, don’t hesitate to let me know»

«I look forward to hearing from you»

  • В кінці прийнято писати такі фрази + Ваше ім'я

«Best regards»

 «Sincerely»

«Thank you»


Як бачите, є істотна різниця між formal and informal letter. Будьте уважні при виборі типу листа, адже формат залежить від того, кому і навіщо Ви пишете.

Instagram
Instagram

Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте згоду на роботу з цими файлами. Політика конфіденційності.